reklama

blok 89 / postrehy, trendy, analýzy

- Vláda sa zase vydala správnym smerom. Postupne sa vzdala myšlienky podpory veľa malých sociálnych podnikov, namiesto toho chce rozvíjať jeden veľký. Železnice. Proti tomu už naozaj nemôže mať nikto nič. S nákupom nových vláčikov súhlasí nielen Dzurinda ale aj celá opozícia. A to ešte len toť nedávno tvrdili, že medzi železničiarmi je asi 5 tisíc zbytočných. Premiér Fico sa sociálne zamyslel a rozhodol, že tam kde štát už zamestnáva toľko nezamestnaných, môže ich zamestnať aj oveľa viac. Možno aj všetkých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Európa má neustále nejaké problémy. Naopak, zo štátov ako Čína a India sa veľmi rýchlo stáva najvyspelejšia časť sveta. Ak je teda teraz "pupok sveta" v juhovýchodnej Ázii, je len logické, že "riť sveta" sa nachádza práve na opačnej strane Zemegule.

- Hlava štátu v USA pochádza z menšiny. Zvoľme si aj my za prezidenta čierneho Slováka Ibiho Maigu.

- Ministerstvo pôdohospodárstva si plní svoje povinnosti a kontroluje kvalitu potravín v obchodnej sieti. Škoda, že len vtedy, keď treba odpútať pozornosť od personálnej politiky pána ministra.

- Strane Igora Matoviča sa podľa predbežných preferencií veľmi darí. Ako dobre  namazanému stroju, na výrobu neobyčajných poslancov z obyčajných ľudí.

- Ľudia v Amerike nevedeli splácať svoje úvery na domy a byty. Bola to hypotekárna bublina, ktorá keď spľasla, spôsobila súčasnú krízu. Severoamerická únia už dlhodobo nedokáže splácať svoje medzinárodné pôžičky a berie si preto stále nové. Vari sú dnes celé USA len jedna veľká bublina? To bude rachot, keď to praskne...!

- Veľa občanov sa ma pýta, či majú čakať na ďalšiu vlnu šrotovného. Tisíceurové príspevky bohatým na autá, už asi nebudú. Možno však, z našich spoločných peňazí podporíme automobilky tak, že vláda nakúpi nové autá, tentoraz, pre bezdomovcov. Aby mali kde prespávať a v zime nepomrzli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



- Nemohol som si nevšimnúť, zlepšujúce sa vzťahy s našim južným susedom. S Maďarmi si konečne celkom dobre rozumieme. A to napriek nášmu jazykovému zákonu! Pri letnej letmej návšteve premiéra v Budapešti to bolo úplne zrejmé. Vyzeralo to už skoro tak, že náš predseda vlády, tam požiada o štátne občianstvo. Aj keď si premiéri padli do oka, do náručia zatiaľ nie. Možno nabudúce! Veď náš SMER a maďarský FIDES sa veľmi podobajú. Obe strany vytvorili vládu len samé. FIDES v Maďarsku je síce pravicový, ale aj toto je tam úplne opačne. Ľavica tam robí reformy a Viktor Orbán podporuje štátne podniky, reguluje ceny. FIDES je, samozrejme, aj výrazne národne orientovaný. Proste, náš SMER, ako cez kopirák! Náš premiér mal viničku priamo v hlavnom meste, maďarský v tokajskej oblasti. Rozdiel medzi nami a nimi je možno iba v tom, že Maďari svoje dlhy zmenšujú a ich hospodárstvo ide výrazne hore..

Cserpes Laura (Laura Cserpes) a jej politická pesnička

______________________
v bufete V parlamentnom bufete sa práve vypredali všetky punčové rezy. Každý poslanec si aj tu, rovnako ako v zasadacej sále, hudie len tú svoju pesničku. Pri pulte vidím súčasných aj bývalých poslancov a Moniku Beňovú - Flašíkovú. Prvú oslovujem práve ju: "Pani Monika, ste poslankyňou európskeho parlamentu, ale robíte kampaň a chcete byť aj župankou Bratislavského kraja. Niektorí sa obávajú, že nebudete stíhať svoje povinnosti súčasne v Bruseli aj v našom hlavnom meste."
Spieva pani Flašíková - Beňová "Kto by si to myslieť trúfol!? Pred vchodom mám odstavené ufo. Krútim, krútim sa len... ale neklamem, do Bratislavy priletím aj 3x za deň."
Pristúpil som k pánovi poslancovi Dzurindovi: "Vraj, ak to bude naša vlasť potrebovať, ste pripravený zase si sadnúť do kresla predsedu vlády a opäť nám vládnuť."
Dzurinda "Cigánsky barón som ja, mňa každá Rómka zná. Pravdu len vravím a tá je taká, keď som premiérom ja, tak každý gádžo maká."
Oslovil som aj pána poslanca Procházku, lebo tu v kúte stojí tak sám: "Vašou prioritou - alfou a omegou v uplynulých mesiacoch, bola určite snaha o osamostatnenie sa od rodnej strany - KDH. Podarilo sa?"
Procházka"Ja nemám lásku v malíčku, ja nemám viac, len seba mám. Ja nosím srdce na tričku, no drobné mince nezbieram. O prezidentský palác som hráč... veď prečo nie!? Vidím veci trochu ináč, lebo nemám okuliare."
Bez pána Slotu parlament, ale najmä parlamentný bufet, už naozaj nie je tým, čím býval. Aj jemu sa už cnelo, tak dnes sem priletel zo Žiliny tryskáčom, na držkovú polievku. Pýtam sa: "Pán exposlanec, čo ste povedali novému predsedovi SNS Dankovi, keď vás z vašej strany vylúčil?"
Slota "Založím si ja stranu inú, keď ma nechceš mať. A potom sa vrátim ešte, hoc aj 1000 krát. Môžeš byť jak cukrík sladký, ja sa nezmením, vo funkcii potom... zas ťa vymením."

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


________________
otázky a výhovorky

otázka: Ako je možné, že máme teraz takých dobrých cyklistických pretekárov?
.......... Jakub Karas - Rakoľuby
odpoveď: Na propagácii bicyklovania u nás má nepochybne najväčšiu zásluhu Dzurinda - politik, ktorý dokázal zo všetkého vykorčuľovať.

otázka: Mám dať môjmu lekárovi vždy aj nejakú pozornosť ?
.......... Peter Veľký - Hrubý Šúr
odpoveď: Rozhodne áno! V porovnaní s tým, čo platíme zdravotnej poisťovni, je to naozaj len maličkosť.

otázka: Prečo americká armáda zasahuje proti domorodcom na celom svete?
.......... G. Bush - Santa Fe
odpoveď: Indiáni na Divokom západe sa už minuli.

otázka: To je už skoro jedno, či je politik z vládnej strany alebo opozície. Všetkých už hádžem do jedného vreca. Čo s tým?
.......... A. Baláž - Lehota pod Vtáčnikom
odpoveď: Všetkých politikov hádžete do jedného vreca... a kam chcete potom hodiť to vrece!?

otázka: Prečo sa prenosy z rokovania parlamentu vysielajú v nočných hodinách?
.......... M. Maďarič - Bratislava pod Vtáčnikom
odpoveď: Všetky "idiotizujúce" reality show by sa mali vysielať až po polnoci.

otázka: Prečo kňazi žijú v celibáte?
. ......... Bára Nesvadbová - Neverice
odpoveď: Veď oni to už vedia, že prečo...!

otázka: Ako by sa dal zvýšiť podiel slovenských potravín v obchodnej sieti?
. ......... Janko Mrkvička - Chrenová
odpoveď: Všetky slovenské potraviny by mali byť zakázané... potom by nám viac chutili.
__________________________
ZDRAVIE NA 1. MIESTE

Len jednu zdravotnú poisťovňu keď,
budeme mať,
ľudia vraj už potom hneď,
prestanú zomierať.


_____________________
program na dnes

TOUR DE FRANCE : Cyklisti si prezliekajú rôznofarebné tričká skoro tak často, ako politici.
ZLODEJ BICYKLOV: Jeden politik si od kradnutia dopravných prostriedkov stále nevie odvyknúť.
CIRKUS V CIRKUSE : O voľbe generálneho prokurátora.
SILA: O strane SMER.
MOJA TUČNÁ GRÉCKA SVADBA : M anželstvo s Maďarmi, Čechmi a Grékmi sa veľmi nevydarilo.
VYVOLENÍ - DOM SNOV : Priamy prenos  reality show z nášho parlamentu.
CHYŤ MA, AK TO DOKÁŽEŠ : Z chodby ministerstva výstavby ukradli nástenku. 
MÔJ KAMARÁT JAŠEK : Pán minister pôdohospodárstva hľadá do svojho rezortu vhodného odborníka.
EXTRÉMNE PRÍPADY : Rozhovor s poslancami SaS.
POBOZKAJ MA, HLUPÁČIK: V hlavnej úlohe romantického filmu je náš mladý premiér.
COLNICA : Diskusná relácia o perspektívach Európskej únie.
7 STATOČNÝCH : O serióznych politikoch strany NOVA.  Sci-fi and Fantasy .

Viliam Kusi

Viliam Kusi

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

píšem kusou slovenčinou Zoznam autorových rubrík:  trochu menej vážne

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu