reklama

Suzanne

Bola to láska na prvý pohľad

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Leonard Cohen
Leonard Cohen 

Aspoň z mojej strani
Tvár mi rukou pohlaď
Našli sa biele vrani
Úsmev tvoj nemo vraví -
Ti si už ten môj praví
Krúťime sa na kolotoči
Hojdačka choďí sem a tam
Ľuďia sa podobajú vtáčatám
Pokojne nám viďobali oči
 
 
KARMEN
 
Vizerá biť namislená
hovorí, že som jej prví.
Z dievčatka je mladá žena
milujem ju až do krvi.
Je jej veľmi teplo asi
stále šati vizlieka si.
Naša láska bude navždi
ako mesiac hviezdi nebo.
Vraj je šťastná, preto lebo
mám ju rád, tak ako každí.
 
 
MÚZA

Keď pozriem sa vše ponad plece
na obrázok utešení
hneď zapálim sa ako sviece.
Plamienkom z očí krásnej ženi.
To kométa závratnou ríchlosťou
preleťí vždi mojou prázdnotou.
Páliacim bozkom na perách
iskrivím chvostom svojim.
Len sám tu zase v noci stojím
a padá na mňa (hviezdni) prach.
 
 
.................................................................
bonus
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou



Leonard Cohen - Suzanne


 
predchádzajúci článok .......... nasledujúci

Viliam Kusi

Viliam Kusi

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

píšem kusou slovenčinou Zoznam autorových rubrík:  trochu menej vážne

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu